bayliners Startet 1.August.2015 Link til dette innlegget Startet 1.August.2015 Har lest på diverse sider her om isolering av støy fra motorrom. Er det noen som har god erfaring ang virkning og pris ? Med andre ord noe som trygt kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 Lydfelleskum Tungplate Isoboat 33mm 60x100cm PVC folie har eg brukt. Noko av det betre. Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 1.August.2015 Link til dette innlegget Svart 1.August.2015 KOR MYKJE PENGAR VIL DU LEGGE I DETTE?? Held det med matter frå Biltema? Ønsker du også å isolere mot temperatur? Har du plassbegrensingar? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Hei. Her er bilder fra da jeg selv isolerte min båt. om dett gjøres korrekt og komplett blir dette bra. Jeg isolerte også innsiden av røret for tilføring av luft til motorene og det ble helt stille, kun eksos lyd https://baatplassen.no/i/topic/28723-oppfiksing-av-motorrom/ mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
boble65 Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Har kjøpt alt på biltema , 3cm blymatter, så 2cm porolon utpå. Viktige er og få det helt tett. Har dessverre ikke fått prøvd om det virker. Men håper det da motoren bråker endel... ? Sitér dette innlegget Link to post
bayliners Svart 2.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 det er kun lydisolering. og plassbegrensning er det ikke. har ikke budsjett på dette vil bare ha noe som virker, om det er billig så er det ikke noe problem Sitér dette innlegget Link to post
bayliners Svart 2.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Lydfelleskum Tungplate Isoboat 33mm 60x100cm PVC folie kan en bøye forme dette Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 (redigert) Ingen problem med bøying. Det er likevel likte mist var det beskyttende belegget. Det var litt sårbart, men likevel mykje betre enn den tunne alluminiumsfolien (sølvpapir) eg ser mykje brukt. Har brukt det og tidlegare. Redigert 2.August.2015 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Kikka på Dynamat? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Ingen problem med bøying. Det er likevel likte mist var det beskyttende belegget. Det var litt sårbart, men likevel mykje betre enn den tunne alluminiumsfolien (sølvpapir) eg ser mykje brukt. Har brukt det og tidlegare. syntes og belegget var tynt både på blymatter og porolon.. så forsterket det med tre ruller aluminiumstape.. ☺ særlig der jeg må til og skifte filter og slikt. Sitér dette innlegget Link to post
bayliners Svart 3.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 hvis en bruker dynamat må en isolere utenpå dette for å få det til å fungere? virker tynt ut. Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 3.August.2015 Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Det er ikkje alltid tjukkelsen som er avgjerande.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.