oceanmaster32 Startet 1.August.2015 Del på Facebook Startet 1.August.2015 Har en Marine båtstereo uten aux , Bluetooth eller USB og vil gjerne koble telefonen min til for å få spille musikk. Har audioutgang på baksiden av spilleren (se bilde) og har koblet til en phonoledning med jack, men får ingen lyd. Noen som kan forklare hva jeg skal gjøre? Er helt grønn når det kommer til dette Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Denne phonoutgangen er som navnet tilsier en utgang. Det er for å sende et lavnivåsignal videre til ekstern forsterker. Sitér dette innlegget Link to post
oceanmaster32 Svart 1.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2015 Med andre ord går ikke det der? Finnes vel heller ingen andre måter som gjør at jeg kan få koblet til telefonen til den spilleren ? Dab adapter går kanskje? Takk for svar og jeg kan da heller benytte tiden min til noe annet som feks å gå til innkjøp av ny spiller. Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Du kan få det til via en FM-transmitter, men det er en dårlig løsning. En ny JVC-spiller fra Maritim.no med DAB og blåtann, minijack- og USB-inngang koster 1.399,-. Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Visst du har ingen aux ellers...den går det ikkje med denne typ radioen. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Kweelhouse Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Jeg kjøpte en billig bilstereo fra Jula til 399 kroner, den har USB og SD kort avleser. Til 999 kroner får du bilstereo med Blutooth,Aux,USB og DAB. Merket er Marquant, noe ukjent, men den har fungert greit siden 2008. Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Vil anbefale en billig bilspiller ja, ihvertfall hvis det er relativt tørt og fint der den står. Alt som det står "marine" på er automatisk dobbelt så dyrt :D Det er vel bedre kapslet og sånt, men en bilspiller tåler endel den også. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 1.August.2015 Del på Facebook Svart 1.August.2015 Jeg kjøpte marinespiller med marinehøyttalere på ebay for under 600kr inkl frakt. Med USB og 3,5mm inngang.. Fungerte greit men så klart ikke noe premiumlyd.. Kjøpt ny i år igjen for å få blåtann og litt bedre lyd... Ville ikke kjøpt det billigste selv om det fungerte greit.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.