Haldorsen Startet 2.August.2015 Link til dette innlegget Startet 2.August.2015 Jeg har nettopp fått en Mercury 6 HK som jeg har montert på akterspeilet som er nede i brønnen på min relativt nyanskaffede Marieholm IF (løsningen ser du her, men med en annen motor: http://imgur.com/LT2BxaI). Konseptet med motor i brønn fungerer fint, men når jeg gir gass eller bakker føles det som om akterspeilet (som motoren er skrudd fast i) bøyer seg. Kan det være være meningen? Bak i brønnen er det også et slags stag, som jeg dessverre ikke har noe bilde av. Den henger bare løst nå, men kan det hende den kan skrus på eller festes på baksiden av motoren på en eller annen måte? Jeg kan se for meg det ville gjort løsningen mer stabil. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Du får nesten se nøyere etter om det gir etter. -ikke bare føle :) Om du har gått opp i motorstørrelse og fra 2takt til 4takt, så er det jo grunn til å tenke seg at både økt vekt og kraft gjør at du må forsterke festet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.