Martin Blomberg Startet 2.August.2015 Link til dette innlegget Startet 2.August.2015 Jeg trodde man måtte ha kort stamme til gummibåter (ikke RIB) på påhengsmotoren. Men ser at noen kjører omkring med lang stamme på påhengsmotoren. Spiller det ingen rolle om man velger kort eller lang stamme på påhengsmotoren? Jeg har en Honwave 9 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Med lang stamme vil den være mye vanskeligere å få i plan for tunge personer. Dessuten er du jo mye mer propellutsatt ved innkjøring til land. Jeg kjøpte en slepejolle som hadde motor med lang stamme. Kom ikke i plan, byttet så til samme hk med kort stamme og da kom jo selv "far" i plan og ikke bare ungene lengre. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 2.August.2015 Link til dette innlegget Svart 2.August.2015 Kort :-) Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.