Sup3rn0va Startet 2.August.2015 Link til dette innlegget Startet 2.August.2015 Hei, jeg kjøpte meg nylig en fourwinns freedom 150 m. 60hk Evinrude vro (ukjent årsmodell). Han som solgte båten har gjort følgende: planert top, bort opp alle 3 syl., nye coiler, nye tennplugger, nye ledninger til pluggene, endret på original kjølingen i motoren, koblet ut vro, renset forgassere. Det som skjer er at når jeg kjører å har den ca på 70% av maks turtall så er alt fint, men alt over dette ender i at motoren kutter å starter hele tiden, er ikke fjusk som med bensin mangel men det er full stopp så starter den igjen, skjer på under 1 sek. Han sa selv at han hadde prøvd å koble ut temp. føleren å dette hjalp da ikke. Fant en "feil" når jeg tok av dekselet på motoren, er en gummi på en rulle som gikk i oppløsning der, den henger da på en pinne som styrer alle 3 forgasserene som igjen vipper på den platen ved siden. Kan dette være årsaken til feilen ? Sitér dette innlegget Link to post
NNX Svart 5.August.2015 Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 Kan det være choken som plutselig slår inn og kveler motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 5.August.2015 Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 Prøv å gi gass manuelt (for hånd) mens du kjører så ser du d Fort:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.