Jump to content

Evinrude 60hk 2-takt fusker på høyt turtall

Sup3rn0va

Recommended Posts

Hei, jeg kjøpte meg nylig en fourwinns freedom 150 m. 60hk Evinrude vro (ukjent årsmodell). Han som solgte båten har gjort følgende: planert top, bort opp alle 3 syl., nye coiler, nye tennplugger, nye ledninger til pluggene, endret på original kjølingen i motoren, koblet ut vro, renset forgassere. Det som skjer er at når jeg kjører å har den ca på 70% av maks turtall så er alt fint, men alt over dette ender i at motoren kutter å starter hele tiden, er ikke fjusk som med bensin mangel men det er full stopp så starter den igjen, skjer på under 1 sek. Han sa selv at han hadde prøvd å koble ut temp. føleren å dette hjalp da ikke. Fant en "feil" når jeg tok av dekselet på motoren, er en gummi på en rulle som gikk i oppløsning der, den henger da på en pinne som styrer alle 3 forgasserene som igjen vipper på den platen ved siden. Kan dette være årsaken til feilen ?

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...