DieselDahl Svart 1.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Hvilket trykk fikk du med den gamle regulatoren og hvor høyt ble det etter bytte? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 5.Juni.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2017 Merkelig nok ikke store forskjellen på trykket. Før byttet var trykket på rundt 27 psi (som er innen specs for min maskin 29 +/-2), etter byttet ligger den på 30 psi. Var vel derfor jeg aldri mistenkte trykkregulatoren eller høytrykkspumpen heller. Da jeg åpnet trykkregulatoren derimot så jeg det med en gang. Det hadde vært en tydelig lekkasje ut på siden. Ny fjær og ny regulatorpakning og motoren går som en drøm. Men - det skulle bare mangle. Nå er det ny rotor, nytt fordelerlokk, nye plugger (med riktig åpning), nye filtre hele veien, ny bensin, ren flammedemper, ny map sensor og tempgiver, ny høytrykkspumpe (airtex) og nye o-ringer på "alle koblinger i bensinsystemet" og nye injektorer (og rebuild kit på TBI´en). Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.