bogfresh Startet 3.August.2015 Link til dette innlegget Startet 3.August.2015 Hei. Det kommer røyk fra der man sjekker oljen på Volvo penta b20. Når jeg tar ut pinnen kommer det tydelig røyk derfra. Kan noen fortelle meg hva dette kan være? Motor fungerer ellers fint.. Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
Paulsenw124 Svart 3.August.2015 Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Trykk ifra veivhus. Normalt med litt røyk :-) men er det mye røyk så kan det være slitte stempel fjærer eller slitte sylinder vegger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 3.August.2015 Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Eller gjennomslag / sprekk i sylinder. Eller tett veivhusvent, har du sjekket den? Går motor skikkelig å drar bra ? Sitér dette innlegget Link to post
bogfresh Svart 3.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2015 Det er en god del røyk.. Har ikke sjekket veivhusvent. Første sesong jeg har båten (og motor) Hadde litt problemer i starten, byttet plugger, kondensator, coil etc og virker å fungere fint nå. Drar som den skal (vil jeg tro..) kommer tilbake med info om veivhusvent. takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.