Jump to content

Båt med 18 hk sabb diesel. kan det ordnes gasshendler?

Eddiken

Recommended Posts

Gasshendel er enkelt, du kan kople på en ekstra wire på spaken ute og forlenge til en universal spak inne. Vridning og kopling er litt verre, der er det enklest å bruke original ekstrautstyr. Men greier du deg kun med gassen så burde det ikke være noe problem.

NB: Jeg tror du burde bestemme deg fort, den der er nok lettsolgt til den prisen;-)

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Manøvrering til og fra kai er det uansett greiest å gjøre mens man står ute. Så jeg ville ikke ha bygget om noe før du har fått prøvd det ut.

Jeg hadde gass og vridning inne på min, men det var en snekke med stort overbygg og kalesje. Kopling inne har lite for seg. Du kopler uansett ikke ut før du ligger stille med vridbart anlegg. Men det er ikke sikkert det er noen vits å gjøre noe som helst.  Med en slik båt som dette er det like enkelt å gå ut når du nærmer deg land, egentlig...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...