Jump to content

Båtkalesje. Hvilke alternativer finnes det?

flkl

Recommended Posts

Jeg har en Mamba 29 seilbåt fra 1986 som har Sprayhood men ingen kalesje over cockpit. Etter hva jeg har hørt, ligger prisen for en ny kalesje med bøyler på rundt 15000 kroner. Ettersom dette er litt syrt, har jeg lurt på muligheten av å lage kalesjen på egenhånd eller evt. få den laget i utlandet (Polen eller Baltikum). Jeg ser det har vært endel tråder her på dette emnet, men lurer på om noen har konkrete erfaringer ift. til det å lage kalesjen selv eller å få den laget i utlandet. Setter pris på tilbakemeldinger. :-)

Hadde noen funnet en produsent i lavkostland ville nok dette blitt stor butikk! Rekner med man kunne kommet ned i halv pris i forhold til norske produsenter. Har man utstyr og stoff er det nok ikke vanskelig å konkurere på kvalitet heller. Selv måtte jeg ut med 18500 for en 19 foter uten bøyler, og det er ikke billig! Når det er sagt var det veldig bra passform kvalitet og service fra HH

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...