belsby Startet 5.August.2015 Link til dette innlegget Startet 5.August.2015 Tenker muligens å kjøpecen alu båt, eks buster, men denne ser også bra ut, Faster 560 http://www.klikk.no/motor/baat/battester/article847472.ece Noen som har denne, og kan si noen velvalgte ord utover testen? Tror nok dette desverre er en tungsolgt båt viss en senere skal selge, da merket er relativt ukjent i forholdctil Buster. Men har noen denne? Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 5.August.2015 Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 (redigert) Jeg prøvekjørte den med en 115-hester, tror det var i 2013 siden det var da jeg var i kjøpemodus sist, og ble positivt overrasket over båtens egenskaper. I likhet med testen tror jeg 90HK vil holde for de fleste, ved mindre man ofte kjører fullastet båt. Personlig hadde jeg heller kjøpt denne enn tilsvarende Buster, men som du sier har folk klokketro på Buster i bruktmarkedet så den er økonomisk et sikrere valg. Men man kjøper vel ikke båter med tanke på å selge de? ;) Hilsen en som har hatt fire blikkboksbåter, ingen av de Buster. Redigert 5.August.2015 av Team Colibri (see edit history) Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
belsby Svart 5.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2015 Hei, takk for svar. Enig, en kjøper ikke for å selge, med mindre en ikke er fornøyd. Derfor er nok bruker erfaringer, tester og prøvekjøring viktig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.