Christel III Svart 8.August.2011 Link til dette innlegget Svart 8.August.2011 Er du politi du, KLB? Ser ut som utsikten fra politikammeret i Egersund. Eller kansje litt høyere opp i etasjene? :-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
KLB Svart 8.August.2011 Link til dette innlegget Svart 8.August.2011 Hehe... Bildet er tatt fra havnebygget i Egersund Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Udsigten fra ens kontor bliver vel ikke meget bedre end dette: ...især ikke når ens egen båd kan ligge lige nedenfor..: Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 hadde for noen år siden panoramautsikt over Oslo indre havn og Akershus slott , med folk som koste seg i båten og flotte jenter som passerte langs kai kanten på Aker Brygge. Høres kanskje flott ut , men det var et helsike og umulig å konsentrere seg om jobben. Så derfor - takke seg til og mye bedre og glo inn i en kjedelig vegg dersom man skal få gjort noe. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Fikk lyst til å skryte av utsikten fra min arbeidsplass, er en del bilder og velge mellom da jeg er overalt både over og under vann:) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Hank Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Knudsen Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Tja... ser ut over en p-plass og på den andre siden kan jeg beundre...det nye dekkhotellet til Vianor.... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Da min nye arbeidsplass har dårlig utsikt og fotoforbud på toppen av det hele, drister jeg meg til å legge ut ett bilde fra min forige arbeidsplass: Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Jan E. Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 (redigert) Utsikten forandres stadig. Men er stort sett av marin karakter. Bildet passer kanskje mer i Hvor er dette tråden, selv om det burde være veldig lett. Redigert 7.April.2015 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Gunga Din Svart 7.April.2015 Link til dette innlegget Svart 7.April.2015 Hopen island ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Midtpinne Svart 8.April.2015 Link til dette innlegget Svart 8.April.2015 (redigert) Utsikt mot Dyrøya med Senja i bakgrunnen. Kan fort bli litt drømmende på jobb, får bare lyst til å dra på havet. Redigert 8.April.2015 av Midtpinne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 9.April.2015 Link til dette innlegget Svart 9.April.2015 Ok, så er ikke dette min vanlige kontorplass men akkurat i dag så er dette mitt hjemmekontor[emoji106] Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.