Jump to content

Går det virkelig ikke an å holde fartsgrensene?

Lindal

Recommended Posts

Dagens hjertesukk fra meg :worry:

Jeg kjenner at jeg blir skikkelig oppgitt av voksne folk avogtil  :nonod:  :nonod:

Vi er så heldige å ha en båtplass i et flott sund i Lindesnes.

der er det 5 knop gjennom hele sundet.

Vi hadde nettopp kommet i land fra tur, og hadde kun fått på bakerste fortøyning. så kom det en svær båt med flybridge. Tror du jævelen holdt 5 knop???

Idioten må jo ha trodd at han må kjøre fortere enn 5 knop :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:  :thumbsdown:

Det var bonn gass!! :headbang:  :headbang:  :headbang:  :headbang:

Hadde jeg hatt hendene ledig skulle jeg filmet han og anmeldt han. Ungene satt ennå i båten og var livredde, og vi måtte tviholde den for at den ikke skulle slå inn i steinene. 

Jeg blir så oppgitt!! Tror de virkelig ikke at reglene gjelder for de??????

Over 35 fot, så kan de kjøre så fort de vil???

Håper dere som føler seg skyldig nå, tenker seg om neste gang de ser skiltene med 5 knop.

Ganske irriterende ja, ofte er det 5 knops grense kun et lite stykke. Det tar da virkelig ikke mer enn maks 10 minutter ekstra å komme seg gjennom, pluss at du sparer drivstoff? Ser ofte folk som halvplaner og graver seg gjennom vannet her i Tønsberg, og her ligger det mange båter fortøyd som merker bølgende! Når man kjører 10 knop og graver seg gjennom vannet lager man jo dobbelt så mye bølger som om man skulle kjørt 30 knop i plan...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...