.Torstein. Startet 7.August.2015 Link til dette innlegget Startet 7.August.2015 (redigert) Vurderer å gåt til innkjøp av en SeaRay 250 med noen skavanker på motoren. Men før jeg gjør dette vill jeg sjekke kostnadene på motordelene jeg trenger. Motor trudde han var 1986 Det er følgene deler som har blitt opplyst å bytte. * Eksosmanifoiler * Eksosbelger * Blandebend som jeg ikke vet va han mener med ? Kan legge ved bilde av det han kaller for blandebend om noen trenger Kanskje det er noen snille der ute som vill ta litt av sin frihet til å sende meg linker på deler med priser ? ? Redigert 7.August.2015 av .Torstein. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chris284 Svart 7.August.2015 Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 (redigert) Sjøvanns kjølt motor ? = trøbbel med så gammel motor. Ville isåfall vurdert noe annet med ferskvanns kjøling. Blandebend kan være risere, de som sitter oppe på eksosmanifoldene. Redigert 7.August.2015 av Chris284 (see edit history) Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
.Torstein. Svart 7.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 (redigert) Fant ut av blandebend var risere Ja, kanskje det kan lønne seg å bytte motor isteden. Legger ved et bilde av motor, ikke mye pen lengre men ? Redigert 7.August.2015 av .Torstein. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 7.August.2015 Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 (redigert) Om motor fungerer er det vel litt drastisk å bytte hele greiene? Alle delene du nevner er de samme om det er salt eller ferksvannskjøling. Deler er lett å få tak i fra USA vil jeg tro. Alternativ minges og Sarpsborg motor. Vår motor er saltvannskjølt og fra samme æra. Denne går uten feilslag. Når det er sagt, kosmetisk ser det jo ikke veldig bra ut. Det behøver ikke bety noe for den tekniske tilstanden, men greit å ha med i beregningen. Redigert 7.August.2015 av ehrnst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 8.August.2015 Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 Selv kjøpte jeg manifolder å risere til min 4.3 mercruiser på skruvat.no Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.