Kronidiot Startet 11.August.2015 Link til dette innlegget Startet 11.August.2015 Er på jakt etter et slikt bord, men kan ikke finne det i diverse nettbutikker. Noen som har tips, evt et for salg? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 11.August.2015 Link til dette innlegget Svart 11.August.2015 Vi hadde er slikt i vår Joda310. Høre med Joda? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kronidiot Svart 15.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2015 Ingen andre tips? Har hørt med Joda, ikke fått noe svar. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 25.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Vært i kontakt med de som produserer bordet. 10600,- for komplett bord med koppholder. Rimelig uaktuelt ???? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Marex 280 Holiday har et ganske likt, men uten de koppholderene. Sitér dette innlegget Link to post
Frissy Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Vært i kontakt med de som produserer bordet. 10600,- for komplett bord med koppholder. Rimelig uaktuelt Heisann.... ja det var ikke snaut, hva med å ta kontakt med http://www.lidkopingsbatsnickeri.se Aner ikke hva de skal ha, men opplever at det ofte er rimeligere med håndverk over grensen? Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Scand brukte også dette bordet; kanskje en ide å høre med Agder Boat, som har overatt Scand? Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 25.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Scand brukte også dette bordet; kanskje en ide å høre med Agder Boat, som har overatt Scand? Kommer på 10.000 der også. Tror jeg finner på noe annet jeg! ??? Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Jeg har et slikt bord i min Scand Atlantic. Du kan få kjøpe mitt. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Hva med å lage selv? Fint vinterarbeid! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Dykker Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 (redigert) Har samme i vår 2004 Baltic. Det er www.irdesign.no som lager de. De lagde vel all mahogni innredning i Scand. Redigert 26.August.2015 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.