Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Det er et visst press hos oss for å få vaskemaskin ombord. Enten må vi bygge ut båten eller rive innredning og bygge nytt skap for å få plass til feks en kompakt Candy maskin

denne Daewooen noen av dere har satt inn, fungerer den bra ?  

@Careka @offpist @Glenn Furuholt @Kaptein Klein

min skepsis går først og fremst på vibrasjoner og om det trengs omfattende forsterkning av skottet/veggen den monteres på. Mulig det er plass til den på veggen på ene badet. Da kan jeg hente vann og ha avløp rett i vasken under maskinen. Også er maskinen 220v 60hz, men vi har vel 50hz? ?

Bitteliten

Bitteliten

Det er et visst press hos oss for å få vaskemaskin ombord. Enten må vi bygge ut båten eller rive innredning og bygge nytt skap for å få plass til feks en kompakt Candy maskin

@Careka @offpist @Glenn Furuholt @Kaptein Klein

min skepsis går først og fremst på vibrasjoner og om det trengs omfattende forsterkning av skottet/veggen den monteres på. Mulig det er plass til den på veggen på ene badet. Da kan jeg hente vann og ha avløp rett i vasken under maskinen ?

Bitteliten

Bitteliten

min skepsis går først og fremst på vibrasjoner og om det trengs omfattende forsterkning av skottet/veggen den monteres på. Mulig det er plass til den på veggen på ene badet. Da kan jeg hente vann og ha avløp rett i vasken under maskinen ?

Bitteliten

Bitteliten

Det er et visst press hos oss for å få vaskemaskin ombord. Enten må vi bygge ut båten eller rive innredning for å få pkass til feks en kompakt Candy maskin

min skepsis går først og fremst på vibrasjoner og om det trengs omfattende forsterkning av skottet/veggen den monteres på. 

• Create New...