Robinbergh Startet 15.August.2015 Del på Facebook Startet 15.August.2015 Hei, har en 16 fots shakespeare båt med en 60 hk suzuki dt. Etter og ha prøvd båten i dag med den godt slitte orginale aluminiums propellen så har jeg nå funnet ut at jeg må ha en stålpropeller. Noen som vet hvilken propell jeg burde går for? Ønsker og prøve og finne en brukt en så jeg slipper og bruke så veldig mye penger på det Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 15.August.2015 Del på Facebook Svart 15.August.2015 da er det kjekt med litt mer opplysninger.. som feks mål på propellen du har nå, hva slags turtall den gir og hva slags fart du får Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Robinbergh Svart 15.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2015 Har ikke muligheten til og se turtallet desverre, men kan si så mye som at jeg tror den har meg og gi når det kommer til turtall, fikk bare ca 25 knopp på det meste i fart, men den burde gi mye mer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.