Jump to content

Ford 2712E dysetrykk?


ankenes49

Recommended Posts

Har motoren gått mange timer?

Da får du bedre forbrenning, mindre røyk etc.

Motoren min er fra 82, og har gått 5800 timer.

Jeg har kjøpt en Viksund 990 (31 fot). For å være på den sikre side så tok jeg toppen av for å se tilstanden.

Ingen slitekant på sylindrene. Overhalte toppen med nye tettinger etc. Nye dysespisser som blei trykktestet på Bosch verksted, da dette er Bosch dyser.

Ellers så holder jeg på med å total renovere hele båten...

Link to post
Share on other sites

Er ikkje berre gangtid som har inverkning på dysetrykk

Fjøra aldres over tid & blir slapp sjølv om det står iro

Eit anna aspekt er at spredebildet over tid vert forstyrra dithenn at ein kan få reine dråper ned på stempeltopp & det er ugunstig.

 

Har mykje erfaring frå Rolls Royce Bergen Diesel K&C-serie, her er "kutt" skader på dysespissen relativt vanlig etter ein del gangtimar.

 

Mit poeng er; Ikkje å sjå seg blind på berre driftstimar og/eller opningstrykk. Tek eit seriøst verkstad jobben & sett opp dysene på nytt, venter eg at dei også sliper anleggsflatar samt sjekke spredebilde

Ikkje alle er like "flinke" her...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...