Jump to content

Lett oppussing, Joda 7500


KongConan

Recommended Posts

Kort sagt tenkte jeg dette kunne være en "loggbok" for alle ting jeg måtte finne på å gjøre med båten. Skjønte at jeg må det når jeg i dag fant noe kabling jeg overhodet ikke husker hvorfor jeg har mekket. Denne kommer aldri til å kunne måle seg med de fleste prosjektene her inne, men er som sagt mest for min egen del så jeg kan ha noe oversikt. Pluss at det kanskje kommer noen tips og råd.

 

Først ut:

 

Jeg har lenge irritert meg over "fjernkontrollen" til ankervinsjen, som består av en hjemmesveiset metallboks med en gammel vindusheiseknapp til bil som jeg må helt akter for å bruke.(Dum som jeg var tok jeg ikke bilde).

Jeg kunne tenke meg å kunne slippe og heve ankeret fra førerplass, men der jeg har planer om å montere bryteren sitter det en annen heslighet som tømmer septiken(bilde).Kan jo likegodt oppgradere denne i samme slengen. Denne var LIMT fast inne i det utilgjengelige hanskerommet...Det holder å si at jeg slet med å få løs den.

 

bilde

 

Brytere ble kjøpt på marineshop og resultatet ble dette....Noe jeg ble veldig fornøyd med.

 

bilde

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...