zumpen Startet 18.Mai.2005 Del på Facebook Startet 18.Mai.2005 Hej Norskar!! Jag har köpt en Joda Comet "tror jag" jag hittar ingen info om denna båt iallafall och jag fick tips om att ni på detta forum kanske skulle kunna hjälpa mig! Tacksam för all hjälp om information om denna båt jag kan få. Här är en bild: Med vänliga hälsningar Nicklas Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 18.Mai.2005 Del på Facebook Svart 18.Mai.2005 Har ikke noe info om båten, men det ER en Joda Comet! Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 19.Mai.2005 Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 På www.boat.no står det litt om denne. Se på denne linken. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
zumpen Svart 19.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 det lustiga ær att jag hittat en båt som ser identisk ut som min men den har mærket Bråviken 23. hur kan det komma sig? min ska ju heta Joda Comet och en som ser lika dan heter Bråviken 23??? hær ær en lænk till den båten.. http://pg.photos.yahoo.com/ph/beccatillsal...lsalu/my_photos Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 19.Mai.2005 Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 Joda dette er en Joda. Hehe. Med hekkaggregat. Mange med store bensinmotorer rundt omkring. Vet av en til 40000.- jeg med V8. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 19.Mai.2005 Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 Joda dette er en Joda. Hehe. Med hekkaggregat. Mange med store bensinmotorer rundt omkring. Vet av en til 40000.- jeg med V8. <{POST_SNAPBACK}> Hvor da? Det var en spennende pris - i alle fall hvis drivverket fungerer og båten flyter. evenR4u Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
evenR4u Svart 19.Mai.2005 Del på Facebook Svart 19.Mai.2005 Hej Norskar!! Jag har köpt en Joda Comet "tror jag" jag hittar ingen info om denna båt iallafall och jag fick tips om att ni på detta forum kanske skulle kunna hjälpa mig! Tacksam för all hjälp om information om denna båt jag kan få. Mulig Joda Industrier AS, Sømsv. 183 4870 Fevik, tlf 00 47 37 04 85 44 post@joda.no kan ha informasjon. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
balja Svart 20.Mai.2005 Del på Facebook Svart 20.Mai.2005 det lustiga ær att jag hittat en båt som ser identisk ut som min men den har mærket Bråviken 23. hur kan det komma sig? min ska ju heta Joda Comet och en som ser lika dan heter Bråviken 23??? hær ær en lænk till den båten.. . Hei! Det er vel sansynlig at Joda har videresolgt formene til denne båten. Det er jo ganske vanelig at like båter dukker opp med forskjellige produsenter. Balja Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 21.Mai.2005 Del på Facebook Svart 21.Mai.2005 Hvor da? Det var en spennende pris - i alle fall hvis drivverket fungerer og båten flyter. evenR4u <{POST_SNAPBACK}> Ligger på en låve i Rygge. Er etter dødsbo. Vet ikke hvem som eier den nå, siden arvingen er mindreårig. Den ble taksert til 40 laken da motor ikke er installert enda, og båten er relativt sliten. Skal høre om den er til salgs fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 21.Mai.2005 Del på Facebook Svart 21.Mai.2005 Ligger på en låve i Rygge. Er etter dødsbo. Vet ikke hvem som eier den nå, siden arvingen er mindreårig. Den ble taksert til 40 laken da motor ikke er installert enda, og båten er relativt sliten. Skal høre om den er til salgs fortsatt. <{POST_SNAPBACK}> Jeg er i Fredrikstad, så det blir ikke så langt å kjøre. Kunne vært interessant å ta en titt ved anledning. Ikke med tanke på denne sommeren, men kanskje som neste vinters bekymring, glede og pungeletter. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Lysebotnen Svart 21.Mai.2005 Del på Facebook Svart 21.Mai.2005 Grattis med flott joda comet. Nyt den lenge. Sitér dette innlegget 28 Boknplast. 21 Naurstad, 25 Plattgatter, 8 Slepejolle m/5Cresent Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.