Jump to content

Temperaturbestandig motorlakk??


rogeri

Recommended Posts

Noen som vet om en temp.bestandig lakk som tåler og holder stand for eksoshalser,manifolder etc.etc.

 

På Forden er det ikke vannkjøling på eksoshalsene og jeg har klippet en del bilder på Forder som er lagt ut for salg, men stort sett ALLE har svidde/rustete eksoshalser.

Dette samt IKKE vannkjølt turbo (og litt røyk ved oppstart),er de svakhetene som jeg sålangt har funnet på Sabb-Forden.(2704 T)

Ellers så maler den som en katt (kanskje noen grønne er mer stillegående men de sliter jo med sine problemer).

 

Hilsen Rogeri,som for tiden jobber som f..n for å få skuta ferdig renovert før ferien.

 

NB! Mastehuset og ombygging av mesan,samt ny skottbekledning nærmer seg slutten.

 

Litt elektrisk, ovnsmontering samt oppretting av finish gjenstår!!!

 

Bilder på dette kommer!!!

Link to post
Share on other sites

Er det noen her som har kopi av instruksjonsboka på Ford 2704? Har forsøkt alle tenklige nettsteder men ikke fått napp.....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har en velbrukt norsk bok til 2704ET fra 1975 (116 sider). Kan scanne den og legge den i dokumentarkivet i løpet av noen dager. Er det noe spesielt du er på jakt etter kan jeg skanne det og sende med en gang.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Noen som vet om en temp.bestandig lakk som tåler og holder stand for eksoshalser,manifolder etc.etc.