Wallas Service Svart 20.August.2015 Link til dette innlegget Svart 20.August.2015 Det er litt rart ja. Kan være nødvendig med en gjennomgang og justeringer Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Gtir_man Svart 20.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2015 Får ta en siste gjør det selv fiks i morra. Legger opp ny 4.5mm2 kabel.. Så får en bare håpe.. Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 28.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2015 (redigert) Trengte visst bare å gå seg til, nå varmer den flate meg helt kanon. Starter med engang og stiger raskt i temp ;-) Dette er målt på samme sted som på di andre bildene.. Redigert 28.August.2015 av Gtir_man (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 28.August.2015 Link til dette innlegget Svart 28.August.2015 Spørs om det har vært noe sotrester som trengte å brennes ut. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.