Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Trenger ikke være moderne båt for å ha et alternativt baugdesign! Om det er praktisk eller ikke kommer helt an på bruken tenker jeg. Hvis man alltid fortøyer bryggelangs er det gjerne ikke det helt store behovet for overheng i baugen. Ikke akkurat my cup of tea, men likevel interessant med litt alternative design. Synes Axoparen er styggfin, heller mest mot stygg som i "praktisk-arbeidsbåt-stygg", men den har elementer fra begge sider. Det blir nok ikke handel fra min side, selv om Lottoen skulle tikke inn i kveld:lol: Samtidig er det kjekt å se alternative design på fjorden synes jeg.

Hammerhead.jpg.62999b4c871611eeec70b7eef8add606.jpg

Hakkannen

Hakkannen

Trenger ikke være moderne båt for å ha et alternativt baugdesign! Om det er praktisk eller ikke kommer helt an på bruken tenker jeg. Hvis man alltid fortøyer bryggelangs er det gjerne ikke det helt store behovet for overheng i baugen. Ikke akkurat my cup of tea, men likevel interessant med litt alternative design. Synes Axoparen er styggfin, heller mest mot stygg som i "praktisk-arbeidsbåt-stygg", men den har elementer fra begge sider. Det blir nok ikke handel fra min side, selv om Lottoen skulle tikke inn i kveld:lol: Men likevel kjekt å se alternative design på fjorden synes jeg.

Hakkannen

Hakkannen

Trenger ikke være moderne båt for å ha et alternativt baugdesign! Om det er praktisk eller ikke kommer helt an på bruken tenker jeg. Hvis man alltid fortøyer bryggelangs er det gjerne ikke det helt store behovet for overheng i baugen. Ikke akkurat my cup of tea, men likevel interessant med litt alternative design. Synes Axoparen er styggfin, heller mest mot stygg, men den har elementer fra begge sider. Så det blir nok ikke handel fra min side, selv om Lottoen skulle tikke inn i kveld:lol:

Hakkannen

Hakkannen

Trenger ikke være moderne båt for å ha alternativt baugdesign:lol: Om det er praktisk eller ikke kommer an på bruken tenker jeg, hvis man alltid fortøyer bryggelangs er det gjerne ikke det helt store behovet for overheng. Ikke akkurat my cup of tea, men likevel interessant med alternative design. Synes Axoparen er styggfin, den har elementer fra begge sider. Det blir nok likevel aldri handel fra min side, selv om Lottoen skulle tikke inn i kveld:lol:

• Create New...