Jump to content

Skjærhalden-hvalers ibiza!


MR Swe

Recommended Posts

Vart på skjærhalden et par helger i sommar og det et veldigt fint på dagtid med fin strand og små butikker og litt liv men på kvellstid forvandles det til party sted med fulla mennsker som konkurrerar om vem som kan synge høgst og styggt.musikken skal helst spilles for hela havnen. Og inatt skulle folk drepa hverendre til politi til slut kom.hvorfor er det ikke nattvakter her? Etter kl 21 så er det fritt fram før rølp. Vi er barnefamilj og har nå bestemt oss og gi opp dette sted og bare legge til her som nødhav.har og snakker med fler barn og eldre som sier det samme.veldigt synd at skjærhalden ikke tar tak i dette

Link to post
Share on other sites

Hvis du er klar over dette er det vel ikke noe å klage på, og bare finne seg en annen havn. Kan ikke forvente alle havner er beregnet for barnefamilier og stille, er folk som liker å feste litt og. Kommer jeg til en havn der det er slike folk så kan jeg ikke klage på det og forvente de skal tilpasse seg meg. Får ta turen innom her en gang og sjekke stemningen, selv er jeg glad i litt høy musikk med anlegget i båten og en en god del drikke, men tilpasser meg havnen jeg er i. Er det barnefamilier og romig atmosfære så er jeg stille når jeg er der og tar hensyn, men ellers er det fritt fram.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde en marerittnatt der for noen år siden og har ikke vært tilbake siden, og har ingen planer om det heller. Useriøs havn som ikke tar vare på kundene sine.

 

Her er tråden fra den lite hyggelige opplevelsen:

https://baatplassen.no/i/topic/83693-et-møte-med-østfolds-skam-i-skjærhalden/

 

Poopadoop: hva slags havn mener du Skjærhalden er?

 

Her er fra ordensregelementet til gjestehavna:

"Skjærhalden Gjestehavn as er en familiehavn. Det skal være nattero fra kl. 23.00. Musikk fra båtene, uansett tid, skal ikke være så høy at det kan sjenere andre."

 

Fyll og bråk til langt på natt er ikke ok. At det er støy fra utestedene på kaia er helt ok, og det er naturlig at man ikke legger seg nær der om man ønsker stillhet om natta. Men bråk fra båter overalt i havna er ikke ok, noe reglementet også sier. En skandale at det ikke er vakter i helgene når det tydeligvis ikke er engangstilfeller at det er problemer der i helgene.

 

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke erfaring med Skjærhalden, men jeg mener at man ikke kan besøke en havn eller et sted for den saks skyld met et rykte, og forvente de tilpasser seg til deg.

 

Jeg har som eksempel Tønsberg Brygge, det er jo rene party/rølpeby når det gjelder havna, en kan ikke legge seg her og forvente ro selv om det er reglement i havnen.

Link to post
Share on other sites

Jeg har som eksempel Tønsberg Brygge, det er jo rene party/rølpeby når det gjelder havna, en kan ikke legge seg her og forvente ro selv om det er reglement i havnen.

Vel, vi har vært mye i Tønsberg. Aldri noe problem å ligge i gjestehavna der med barn i båten, synes vi. Vi har selvsagt aldri ligget på brygga utenfor restaurantene.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Link to post
Share on other sites

Om man går ut med dette

Her er fra ordensregelementet til gjestehavna:

"Skjærhalden Gjestehavn as er en familiehavn. Det skal være nattero fra kl. 23.00. Musikk fra båtene, uansett tid, skal ikke være så høy at det kan sjenere andre."

så forventer jeg at man prøver oppnå det. Man så lenge man ser til at alle betaler går det hjem kl 21 og partyt kan begynne uten noen sier i fra.selvfølgit må man forvente seg litt liv på marina menjeg syns skjærhalden spåret helt ut siste året. Mange barnfamiljer og eldre gidder ikke sove der lengre.synd på så fint sted

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke erfaring med Skjærhalden, men jeg mener at man ikke kan besøke en havn eller et sted for den saks skyld met et rykte, og forvente de tilpasser seg til deg.

Problemet for min del var at jeg ikke viste at det var et sted som stadig har problemer med fyll og bråk langt utpå natta. Ellers hadde jeg nok valgt et annet sted.

 

Kk

Redigert av KongKing (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...