Jump to content

Hit og ikke lenger

Astor

Recommended Posts

Enig - må si jeg ikke la merke til hvor de kom fra selv engang... Og ikke trenger jeg vite det heller - det er handlingen som er dårlig reklame for de personene det gjelder, hvilke båser man ellers kan sette de i betyr jo ingenting...

Upassende kommentar synes jeg! hvor personene kommer fra er ikke av interesse. Det er handlingen som fordømmes.

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nettopp dette med kulturforskjell og vår åpenhet som var overfallsmannens argumant på å gå til angrep. Han kunne ikke skjønne at det var lov å fotografere private ting.

Det var ikke min mening å henge ut noen. Man blir fort kalt rassist så snart man snakker åpent om kulturforskjell her til lands.

For å sette dette i perspektiv er det viktig å nevne dette med fremmedkultur. Denne karen viste nok bedre. Han snakket godt gebrokkent norsk og har bosted et sted i Norge.

Mannen bak roret var så norsk som noen. Men når alkoholen blir blandet med båtliv så går det galt. Det luktet alkohol og begge viste med sin adverd at de var alkoholpåvirket.

Nå håper jeg lovverket blir brukt fornuftig. Vi trenger ikke slike bøller på fjorden. Såpass må jeg få lov å si.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...