Divemaster Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Her er et mulig alternativ som ikke krever installasjon eller strøm... Stretch anchor line.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
crazymm Svart 26.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Den der var ikke dum nei. Men man må fortsatt ha ankeret/dreggen og slikt oppi båten da. Jeg vil helst ha en vinsj jeg da, og strøm ser jeg ikke som noe problem da jeg skal montere ett batteri til uansett før neste sessong. Jeg er litt tilhenger av att ting skal være lettvint under bruk og en vinsj er nettopp det.(tauet i baugen ligger knytt fast til en hver tid så det er bare å ta med seg på tur inn på land) Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Kaffelars Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Her er et mulig alternativ som ikke krever installasjon eller strøm... Stretch anchor line.... Der var jo ideen min i kommersiell utgave jo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.