Jump to content

baatplassen.no har bursdag

Wallas Service

Recommended Posts

I disse dager har baatplassen.no bursdag  :cheers_wine:

Ingar registrerte seg selv som bruker 24.08.02, og første innlegget kom 26.08.12 kl 21:09

:fireworks2:  GRATULERER :fireworks1:   baatplassen.no er blitt tenåring  :flag_bp:

Gratulerer til oss  :saint:

Men antar du mente at første innlegg kom 26.08.02  :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Gratulerer til Ingar og Båtplassen!  :fireworks2:  :fireworks3:  :fireworks1:

Jeg har bare vært her siden 23.04.11 men har allerede rukket ca 1300 innlegg. Jeg har tydeligvis litt for mye ledig tid om dagene.... :giggle:

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Gratulerer. :flag_bp:

3 uker til så er mitt medlemskap også tenåring :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • Barnevaksiner

Hvordan finner jeg mine første innlegg her på forumet? Jeg tror jeg hadde lite tro på forumets fremtid. Men så feil kan en ta!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Båtmagasinet nektet å innføre registrering av brukere for å redusere trolling, så Ingar bestemte seg for å starte et nytt forum med nesten samme navn. I dag er Båtmagasinets forum kun en skygge av det det engang var. Og de har innført registrering av brukere;-))

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Gratulerer så mye. Det er et enestående forum. Utrolig mye hjelp å finne her inne. Å regner man på tid pr innlegg og ganger det opp med antall innlegg. Både personlig og totalt antall så ser en hvor fritiden er blitt av.

For mitt vedkommende har det ført til et liv som båt boer I en periode. En utrolig opplevelse.. å komme hjem fra helgetur med gode venner og barn. Å så bare fortsette livet I båten. Jippi.. :)

Hurra for Bp. :)

Endelig ble det Bobåt

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...