Wallas Service Startet 25.August.2015 Link til dette innlegget Startet 25.August.2015 I disse dager har baatplassen.no bursdag Ingar registrerte seg selv som bruker 24.08.02, og første innlegget kom 26.08.12 kl 21:09 GRATULERER baatplassen.no er blitt tenåring Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Worry II Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Gratulerer til alle og hilsen til Ingar. Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Ikke verst det å bli tenåring GRATULERER med dagen! Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 I disse dager har baatplassen.no bursdag Ingar registrerte seg selv som bruker 24.08.02, og første innlegget kom 26.08.12 kl 21:09 GRATULERER baatplassen.no er blitt tenåring Gratulerer til oss Men antar du mente at første innlegg kom 26.08.02 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Key Freak Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Hipp hurra! Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Lars H. Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Gratulerer så mye, selv registrerte jeg meg og hadde mitt første innlegg 3 uker etter starten. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Midtpinne Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 25.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Men antar du mente at første innlegg kom 26.08.02 Åfkårs, snek seg inn en skriveleif mens jeg hamret løs på bankebrettet Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Hakkannen Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Gratulerer Og takk til Ingar og de andre bak for et flott forum! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 25.August.2015 Link til dette innlegget Svart 25.August.2015 Hmm, ser jeg registrerte meg 04.09.02, begynner å bli lenge siden ... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
JRK Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratuler til Båtplassen og ikke minst Ingar Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer til Ingar og Båtplassen! Jeg har bare vært her siden 23.04.11 men har allerede rukket ca 1300 innlegg. Jeg har tydeligvis litt for mye ledig tid om dagene.... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
SveinHa Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer. 3 uker til så er mitt medlemskap også tenåring Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Erik Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Jøss.. Tiden flyr i godt selskap Gratulerer til Ingar, til Båtplassen, og til alle medlemmer, både de som er aktive nå og de som er falt fra gjennom årene (er noen gamle travere som savnes litt etterhvert) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
navid Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer med dagen til Ingar og baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer med dagen! Jeg for min del var en av dem som satt på gjerdet et par måneder før jeg registrerte meg. Men har fulgt med fra første dag. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mizar Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer alle sammen - og takk til Ingar - og alle sammen! Dette forum er bortimot så bra som det kan bli!! Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
JRK Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Det er kanskje litt tid for mimring også. Noen som husker hva som var bakrunn for at båtplassen ble opprettet? Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 (redigert) Forumet på baatmagasinet (Båtplassen) var kaotisk og uten registrering. Mye trolling, hyl og skrik. Særlig fra en jernbane ansatt i Vestfoldtraktene Redigert 26.August.2015 av Windy37GM (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Lars H. Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Hvordan finner jeg mine første innlegg her på forumet? Jeg tror jeg hadde lite tro på forumets fremtid. Men så feil kan en ta! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
index Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Båtmagasinet nektet å innføre registrering av brukere for å redusere trolling, så Ingar bestemte seg for å starte et nytt forum med nesten samme navn. I dag er Båtmagasinets forum kun en skygge av det det engang var. Og de har innført registrering av brukere;-)) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Gratulerer så mye. Det er et enestående forum. Utrolig mye hjelp å finne her inne. Å regner man på tid pr innlegg og ganger det opp med antall innlegg. Både personlig og totalt antall så ser en hvor fritiden er blitt av. For mitt vedkommende har det ført til et liv som båt boer I en periode. En utrolig opplevelse.. å komme hjem fra helgetur med gode venner og barn. Å så bare fortsette livet I båten. Jippi.. :) Hurra for Bp. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Nero II Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Jeg er en av dem som må innnom BP daglig. Slik har det vært de siste 7 årene, og jeg har lært mye om båt og mekking på båt av mange flinke og ivrige båtelskere. Å ha et forum som BP er en kjempegave! Tusen takk til Ingar, og dere som har vært med å skape BP til det forumet er blitt idag! Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 var det bilden i badekaret Lars H ? kom med 03.10.02......... vi har hatt veldig mye kult gjennom åren Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
MajorAndy Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Tillykke med dagen og tak for den store indsats! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.