sjørøver-viking Startet 26.August.2015 Link til dette innlegget Startet 26.August.2015 Hei, bomfestet på båten min har knekt, og jeg er på leting etter ny.Revekroken har diameter på 9.5, eller 3/8".Det er til en liten seilbåt.Den ser slik ut:https://baatplassen.no/bildearkiv/57/57673/p1070084.jpgVet noen hvor man kan finne slike deler?Har tittet på benns.se, som er den eneste plassen jeg visste om som hadde sånnt,men de hade bare en type, og den passet ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Jeg ville hørt med et av riggverkstedene i Oslo og omegn. F.eks withmarine eller southern cross. De kan helt sikkert bestille for deg. Sitér dette innlegget Link to post
T&P Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Har rimelig grei erfaring med SouthernCross. Har du anledning & vil ha ting gjordt, er personlig oppmøte klart å foretrekke. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Jeg klarer ikke la vær... Bare pass på at du ikke kjører en bomtur og gjør et bomkjøp... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Tipper du finner noe som passer til en grei pris på Benns.se. Sitér dette innlegget Link to post
sjørøver-viking Svart 26.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Takk for svar. Får prøve å ta turen til Southern Cross i morgen å se. Håper ikke det blir bomtur nei, hehe.Men, bør jeg ta med det gamle bomfestet, eller holder det med bilde og mål? Sitér dette innlegget Link to post
Grønnskollingen Svart 26.August.2015 Link til dette innlegget Svart 26.August.2015 Om du har mulighet til å ta det med er det selvfølgelig det beste. Da er det lettere å finne ut hva slags profil det er på masta di. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.