Førstefender Svart 8.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2022 leisegang skrev 32 minutter siden: Vet du om en manual på denne modellen. Sliter med å finne den til 220hk Min far har fremdeles båt og motor, han har også manual, er det noe spesielt du tenker på? Så kunne han sikkert kopiert noe, men tror neppe han har lyst å kopiere opp hele manualen... Sitér dette innlegget Link to post
PatrickL Svart 8.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2022 Førstefender skrev for 4 timer siden: Min far har fremdeles båt og motor, han har også manual, er det noe spesielt du tenker på? Det var hovedsakelig oversikten med specs. Turtall osv. Frydenbø hadde ikke manual på srm modellen sa de. Så ideelt skulle jeg jo hatt hele. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 8.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2022 Mye manualer på nett, f.eks her: https://www.marinedieselbasics.com/iveco-diesel-engine-manuals/ Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Førstefender Svart 8.Juni.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2022 leisegang skrev for 8 timer siden: Det var hovedsakelig oversikten med specs. Turtall osv. Frydenbø hadde ikke manual på srm modellen sa de. Så ideelt skulle jeg jo hatt hele. Send meg en pm neste helg, så kan jeg se om jeg kan få sendt deg noen bilder av det du er på jakt etter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.