Jump to content

Er iveco bra motorer ?

idars

Recommended Posts

leisegang skrev 32 minutter siden:

Vet du om en manual på denne modellen. Sliter med å finne den til 220hk

Min far har fremdeles båt og motor, han har også manual, er det noe spesielt du tenker på? Så kunne han sikkert kopiert noe, men tror neppe han har lyst å kopiere opp hele manualen...

Førstefender skrev for 4 timer siden:

Min far har fremdeles båt og motor, han har også manual, er det noe spesielt du tenker på?

Det var hovedsakelig oversikten med specs. Turtall osv. 

Frydenbø hadde ikke manual på srm modellen sa de. Så ideelt skulle jeg jo hatt hele. 

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
leisegang skrev for 8 timer siden:

Det var hovedsakelig oversikten med specs. Turtall osv. 

Frydenbø hadde ikke manual på srm modellen sa de. Så ideelt skulle jeg jo hatt hele. 

Send meg en pm neste helg, så kan jeg se om jeg kan få sendt deg noen bilder av det du er på jakt etter.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...