Baisiken Startet 27.August.2015 Link til dette innlegget Startet 27.August.2015 Jeg har en vannlekkasje i taket i cabinen når det regner. Jeg har prøvd forskjellige ting, men det er vanskelig å lokalisere lekkasjen. Er ute etter tips for å lokalisere lekkasjen. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 27.August.2015 Link til dette innlegget Svart 27.August.2015 Sjekk opp rundt vinduer. Sitér dette innlegget Link to post
Baisiken Svart 27.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2015 Vinduer er sjekket, men det er vanskelig å finne noe. Andre tips? Sitér dette innlegget Link to post
Baisiken Svart 28.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.August.2015 Er det ingen på Båtplassen som har hatt vannlekkasje i overbygg og har noen tips for å søke dette opp. Sitér dette innlegget Link to post
pinnebåt Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Lekker overalt hos meg. Men jeg mistenker at mye kommer inn bak gummilisten rundt båten, altså morken lim i sammenføyningene. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 kan jo prøve med en vannslange når det et opphold for å lokalisere lekasjen, går også an å dekke til deler av taket når det hølje regner for å sjekke om du fant riktige plass eller tape rundt list.. Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
adeneo Svart 22.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2015 Lekker overalt hos meg. Men jeg mistenker at mye kommer inn bak gummilisten rundt båten, altså morken lim i sammenføyningene. Det er nok vanlig på de aller, aller fleste Draco'er, det legger seg vann bak fenderlistene som trekker inn mellom dårlige sammenføyninger, og litt ettersom hvor det trekker inn, så renner det enten ned i kjølen eller rundt i interiøret. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.