Jump to content

Hvordan øke båtens verdi?


Sverris

Recommended Posts

Hei!

Jeg har en 14 fots skjærgårdsjeep. Hadde planlagt å selge denne.

Noen som har noen tips til hvordan jeg øker båtens verdi? Noe jeg bør gjøre, evt. når bør jeg selge den?

 

Båten er en GRP Sprint 425(2006) med en Honda 40hk(2005).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Enig med Index. Vask, polering og fiksing av alt av feil, skader og mangler. Det er ingen vits i å kjøpe og installere tekniske dingser for å øke verdien. Båten blir kanskje mer lettsolgt, men du får ikke igjen pengene du bruker.

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

 

Link to post
Share on other sites

Fjern alt som er av personlige ting..... les puter, bamser, 40 redningsvester og rotete tauverk. Solgte min i går, og det gikk kjapt. HAdde ryddet ut nesten alt av båten før visning og vasket den. 

 

I tillegg er jo pris et viktig punkt. Ikke noe vits å legge seg dyrere enn andre på finn hvis ikke du har ekstrautstyr på båten din. Og så er det jo som sagt over... ekstrautstyr får du ikke igjen kr for, men du har en båt som er lettere å selge. 

Redigert av Frissy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...