Nilfisk Startet 29.August.2015 Del på Facebook Startet 29.August.2015 Skulle bytte sink på ladeluftkjøleren på min D4 idag, men den satt bom fast. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 29.August.2015 Del på Facebook Svart 29.August.2015 Jeg bruker en 1/2 toms forlenger, denne passer på firkantskruen. Så kombinerer jeg deler fra koppnøkkelsettet slik st jeg får brukt skralla på "feil ende" av forlengeren. Skruen kan sitte godt, så det er viktig å sikre seg godt grep runt firkanten ellers blir skruen fort ødelagt. Ved å bruke litt vannfast fett på gjengene ved montering blir det gjerne litt enklere ved neste demontering Bruker samme metode på sinken på varmeveksleren. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Bitteliten Svart 29.August.2015 Del på Facebook Svart 29.August.2015 (redigert) Jeg har blitt fortalt fra Ringens Varv at VP anbefaler at man ikke bytter sink på motoren da behovet er mye mindre enn først antatt da motorene blr konstruert, og at sinken løser seg opp og legger slam i varmeveksleren og tetter den igjen Kanskje verdt å ta egen sjekk med vp før bytte? Redigert 29.August.2015 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nilfisk Svart 29.August.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2015 Takk for tips, men tror jeg må til å varme litt, sitter dønn fast. Ser ut, noe missfarging over pluggen, som om det er brukt varme her før. Kanskje pluggen har blitt montert sist gang før godset har blitt kaldt. Derfor så inni hampen fast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.