Oystein Ny Startet 29.August.2015 Link til dette innlegget Startet 29.August.2015 Har en Viking 28 båt. Vanlige viskerarmer som fungerer dårlig synes jeg. Vinduene er mye høyere enn brede så viskerbladet tar borti karmen. Noen som har erfaring på parallell viskerarm? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.August.2015 Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Om du må skifte motor kommer an på hvilken type motor du har. Har du en viskermotor av denne typen, må du skifte til denne, og da kan du ha paralellarm Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Bisse Svart 29.August.2015 Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Sitter viskermotoren i vinduet? På min tidligete båt, Tresfjord 29 satt viskermotoren i vinduet. Da en paralellarm trenger et feste i tillegg til aksel, bør du tenke deg om. Jeg måtte flytte viskermotoren til over vinduet, da jeg hadde herdet glass. Ville ikke borre i herdet glass for å feste paralellarmen. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Oystein Ny Svart 29.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Jeg har motor av riktig type wallas. Montert i et hull i vinduet, går det ikke da uten å borre et hull til? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 29.August.2015 Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Jeg har motor av riktig type wallas. Montert i et hull i vinduet, går det ikke da uten å borre et hull til? skal være en liten skrue for feste til plate for parallellarmen, den plata sitter også klemt fast av mutter på viskermotor mener jeg. Kanskje du kan/tør lime den fast☺ Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 29.August.2015 Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Evnt. et stag eller liknende ned til et feste i underkant av glasset. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Bisse Svart 29.August.2015 Link til dette innlegget Svart 29.August.2015 Har du plexiglass kan du bare borre, er det herdet glass kan ruten sprekke. Vil tro at lim vil løsne med tiden av sol og saltvann. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Einsereier Svart 30.August.2015 Link til dette innlegget Svart 30.August.2015 Er det herdet glass sprekker det garantert, alle hull må lages før herding Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.