Hantoen Startet 31.August.2015 Link til dette innlegget Startet 31.August.2015 Hei. Ville dere ha kjøpt en halvfabrikat Inter 9000 hvis den var fagmessig bygget og CE merking/ godkjenning var på plass? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 31.August.2015 Link til dette innlegget Svart 31.August.2015 Ja hvorfor ikke, selv om dette er snart 13 år gammelt halvfabrikat Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
HansH Svart 31.August.2015 Link til dette innlegget Svart 31.August.2015 Tror ikke et halvfabrikat kan ha CE merking på plass. All dokumentasjon skal utstedes når båten er ferdig og et ansvarlig verft skal stå for det. Inntil du har dette 110 % sikkert på plass, så er et halvfabrikat påbegynt etter 1998 usalgbart. Sikkert mange her på forumet som kan mye om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 31.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2015 CE merkingen er på plass her. Erklæring med riktig HIN nr og signatur fra Åsmund på Inter Trading er på plass. I tillegg til HIN nr i akterspeilet og skilt ved førerposisjon. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 31.August.2015 Link til dette innlegget Svart 31.August.2015 Inntil du har dette 110 % sikkert på plass, så er et halvfabrikat påbegynt etter 1998 usalgbart. Sikkert mange her på forumet som kan mye om dette. Dette kan ihverfall ikke du mye om, så ikke spre ting du ikke har greie på. Halvfabrikat levert inntil 1/1-2006 til selvbyggere ble det gitt amnesti for. Men 5 års regelen gjaldt. Men den er jo ikke noe moment lenger da dette er 9 år siden. Så alle selvbygde halvfabrikat opptil 1/1-2006 modell er lovlige å omsette. Også noen levert etter denne dato er ok.da Sjøfartsdirektoratet også innvilget amnesti etter søknad for noen fakturert frem til 26/1-2006. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.