KSE Startet 1.September.2015 Link til dette innlegget Startet 1.September.2015 Hei Anskaffet meg en 16 fot Askeladden seiljolle med senkekjøl forleden. Har så vidt prøvd den. Ble litt skeptisk til å senke kjølen, uten å feste den på noe vis. Så jeg bandt på noe tau for å forsøke å sikre den mot å synke "for langt", eller til havets bunn, for å si det med andre ord. Noen som vet om det er meningen at kjølen skal senkes helt ned i sitt spor, uten å feste den inni( oppi båten? Sitér dette innlegget Link to post
NorSiglar Svart 1.September.2015 Link til dette innlegget Svart 1.September.2015 Kan ta noen bilder hos meg om du vil. Men er bare å senke ned. Er låsepinnen som holder den på plass. Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 14.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2015 Ja takk, bilder hadde jo vært topp. Hvor er denne låsepinnen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.