Stjernen ! Startet 1.September.2015 Link til dette innlegget Startet 1.September.2015 (redigert) Er det denne ? http://io.no/info/marina-as-179604 www.marinaas.no Redigert 1.September.2015 av Hmm ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2015 Finner ikke noe på nettsiden deres, men regner ikke med at de kan leve uten epost-adresse i disse dager? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2015 Yes, det er den. Får prøve den eposten. Men tviler på at den virker så lenge han ikke har den på sin hjemmeside. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 2.September.2015 Link til dette innlegget Svart 2.September.2015 Jeg har prøvd å sende mail til den adressa tidligere, men får bare en feilmelding i retur. Jeg har endt med å ringe istedet og kommet til folk som har vært svært lite imøtekommende og lite interessert i å få nye kunder. Fair enough, de har sikkert kunder nok og vil ikke ha flere ;-) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 2.September.2015 Link til dette innlegget Svart 2.September.2015 Send sms til 91538103 så får du den hjelpen du trenger. De har vært svært imøtekommende og hjelpsomme syns jeg. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 2.September.2015 Link til dette innlegget Svart 2.September.2015 Samme erfaring som jotto, egentlig. De er Yamaha/Yamarin forhandler og verksted, men har stort potensiale for service. Finner det andre Yamahaverksted i indre Oslofjord, som er såpass lett tilgjengelig med båt? @dieseldahl: hvem kommer man til med den sms´en? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 2.September.2015 Link til dette innlegget Svart 2.September.2015 Daglig leder, Terje Ødegård. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.