Pequod Startet 3.September.2015 Del på Facebook Startet 3.September.2015 Mulig jeg skal på et arrangement på Sætre i Hurum 8. november. Ønsker selvsagt å ta båten dit, og da lurer jeg litt på om hvor tidlig eventuell is legger seg i det området vanligvis? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Popeye70 Svart 3.September.2015 Del på Facebook Svart 3.September.2015 Med mindre det blir en veldig kald frostperiode før du skal til Sætre (Hurum, antar jeg) bør det ikke ligge is der på nevnte dato. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Hulda Svart 3.September.2015 Del på Facebook Svart 3.September.2015 Nei, det ville i såfall være helt eksepsjonelt. Midten av desember vil det vel kunne danne seg en smule om det er svært kaldt. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2015 Hehe, jeg har jo erfaring fra to vintre innerst i Oslofjorden, men var litt mer usikker på Sætre. Har tross alt bare vært der én gang nå i sommer. Var på Oscarsborg i januar, da var det meget tynn sørpeis ved Digerud, men ellers intet. Men tenkte jeg skulle spørre for sikkerhets skyld! :-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.