yfr Startet 6.September.2015 Del på Facebook Startet 6.September.2015 (redigert) Er det noen som fikk sett nærmere på Sirius 40DS i helgens Båtutstilling? Har kun lest/sett film på nettet av båten .... Sirius båtene med dekksalong er nok det jeg kunne tenkt meg hvis det skulle bli aktuelt med seilbåt ? Redigert 6.September.2015 av yfr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Jeg så på den. Høy kvalitet og verdensrekord i plassutnyttelse. Føles som en større båt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bårdp Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Noen ide om hva en må ut med for en slik? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 nærmere 7 mill gjetter jeg.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bårdp Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Da hadde jeg heller kjøpt Nordship 43DS. Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Noen ide om hva en må ut med for en slik? Jeg fikk opplyst at den startet på ca. 4,5 mill og at den som var utstilt på messa ville selges for ca. 5,5 mill. Mye sammenlignet med andre helt brukende båter, men man kan tydelig se at dette er kvalitetsbygg og at nesten hver enkelt detalj er tenkt gjennom. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 det var billigere enn jeg trodde. Kjempeflotte båter dette, og mye mer spennende enn Nordship :-) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Eureka Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Link til båten, som høres ut som en deilig drøm... Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 http://www.sirius-werft.de/wcms/index.php?id=498 Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Såpass ja.... Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Kansje verdens dårligste nettside. Orket ikke mer enn to klikk med lupe. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bonus Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Det må jeg si! Litt av en båt!!! Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Ein av mine favoritter, om lottoen slår til. 35 fotaren er også flott! Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 (redigert) Kansje verdens dårligste nettside. Orket ikke mer enn to klikk med lupe. Typisk tysk det der. De lar ikke en gang brukeren bestemme hvor lenge hvert bilde skal vises. Full overordnet kontroll! -Hvilket har noen gode sider også! Kulturen er at alt skal være forutsigbart og det gjør at man vet hva man betaler for. Og Sirius båtene lar seg i stor grad levere etter brukerspesifikasjoner. Ikke for det at jeg har råd til det, da. Men slikt skal man vel ikke si rett ut, kanskje... Hum-hum. :-) Redigert 7.September.2015 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
baatsman Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 En kjempebåt Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
JSM Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Virkelig en fantastisk flott båt ja, med option på senkekjøl eller doble kjøler og en veldig smart løsning for å flytte rattet over til begge sider under seilas. Pluss en hel haug med smarte løsninger ... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 7.September.2015 Del på Facebook Svart 7.September.2015 Hva er innredningen, skap og skuffefronter laget av? Treverk, finer eller foliert kunstmateriale? Var jo temmelig romslig til 40 fot å være. ... Hadde det ikke vært for at søppelbøtta var alt for langt unna byssebenken, så hadde jeg solgt huset og kjøpt båten :) Smart rattløsning. Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 (redigert) Hva er innredningen, skap og skuffefronter laget av? Treverk, finer eller foliert kunstmateriale? Var jo temmelig romslig til 40 fot å være. ... Hadde det ikke vært for at søppelbøtta var alt for langt unna byssebenken, så hadde jeg solgt huset og kjøpt båten :) Smart rattløsning. Pussig, jeg også valgte å beholde huset pga den søppelbøtteløsningen... Skivebom av designeren må jeg si! Men det var jo kjekt med fast plass til vaskemidler innefor. Redigert 8.September.2015 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Framtia Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 verktøykassa veide opp for søppelbøtta, men får vente til nærmere pensjonsalder før overgang til ren turbåt... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Horst Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 Hvordan er seilegenskapene til disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 Jeg slenger inn en bestilling på en 40DS! Fikk nettopp bekreftet at finansieringen er ok. ;-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Eureka Svart 8.September.2015 Del på Facebook Svart 8.September.2015 Dæven, snakk om flaks! :) Hva med å spandere en båt på BP også. Vi skulle hatt en foreningsbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 9.September.2015 Del på Facebook Svart 9.September.2015 Dæven, snakk om flaks! :) Hva med å spandere en båt på BP også. Vi skulle hatt en foreningsbåt. Når pengene er på konto kan jeg donere gummibåten vår til BP. Er det OK, eller hadde du sett for deg noe større/bedre/dyrere? Båt er båt, vet du... Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Rocksolid Svart 9.September.2015 Del på Facebook Svart 9.September.2015 Oi oi oi for en båt!? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.