Jump to content

noen som fikk sett nærmere på Sirius 40DS i helgens Båtutstilling?

yfr

Recommended Posts

Kansje verdens dårligste nettside. Orket ikke mer enn to klikk med lupe.

Typisk tysk det der. De lar ikke en gang brukeren bestemme hvor lenge hvert bilde skal vises. Full overordnet kontroll! -Hvilket har noen gode sider også! Kulturen er at alt skal være forutsigbart og det gjør at man vet hva man betaler for. Og Sirius båtene lar seg i stor grad levere etter brukerspesifikasjoner. Ikke for det at jeg har råd til det, da. Men slikt skal man vel ikke  si rett ut, kanskje... Hum-hum. :-)

Redigert av Propell1 (see edit history)

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Hva er innredningen, skap og skuffefronter laget av? Treverk, finer eller foliert kunstmateriale?

Var jo temmelig romslig til 40 fot å være.

... Hadde det ikke vært for at søppelbøtta var alt for langt unna byssebenken, så hadde jeg solgt huset og kjøpt båten :)

Smart rattløsning.

Pussig, jeg også valgte å beholde huset pga den søppelbøtteløsningen... :lol:  Skivebom av designeren må jeg si! :giggle: Men det var jo kjekt med fast plass til vaskemidler innefor. :smiley:

Redigert av Propell1 (see edit history)

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...