Mizar Svart 9.September.2015 Del på Facebook Svart 9.September.2015 (redigert) Når pengene er på konto kan jeg donere gummibåten vår til BP. Er det OK, eller hadde du sett for deg noe større/bedre/dyrere? Båt er båt, vet du... Alle ting monner... Men siden du spør: Du vil definitivt bli bedømt på grunnlag av raushet, ikke nominell kroneverdi... Alt er som kjent relativt! ...Så hva blir det til ?!! Hva har du å by på? -Er du egentlig et godt menneske??? -Men først har du min medfølelse før pengene står på konto -Har de fortaslt deg om sine ønsker om innbetaling av frigivelsesgebyr på beløpet? Så kommer ekstra omkostninger de ikke husket på å nevne i første omgang. Alt må du forskuttere, selvsagt, men det er jo så mye igjen. Keep us posted.... Vi vil ha båt donasjon! Vi vil ha båtdonasjon! :clap: Redigert 9.September.2015 av Propell1 (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Sun Flyer Svart 9.September.2015 Del på Facebook Svart 9.September.2015 Hvordan er seilegenskapene til disse båtene? Den seiler nok bra så lenge man har nok duk oppe i forhold til vindstyrken. Den veier mye, men det er høy rigg og muligheter for mye duk. Blir endel krefter, da. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Horst Svart 9.September.2015 Del på Facebook Svart 9.September.2015 Jeg var i den båten på båter i sjøen i fjor, den fikk meg til å glemme hallberg rassy og alt annet jeg har sett. Utrolig hvordan de har tenkt på alt, kvaliteten på håndverket var også orustklasse ved første øyekast. Torstein Schmidt, som er på videoen, var også en veldig fin fyr :-) Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 10.September.2015 Del på Facebook Svart 10.September.2015 Alle ting monner... Men siden du spør: Du vil definitivt bli bedømt på grunnlag av raushet, ikke nominell kroneverdi... Alt er som kjent relativt! ...Så hva blir det til ?!! Hva har du å by på? -Er du egentlig et godt menneske??? -Men først har du min medfølelse før pengene står på konto -Har de fortaslt deg om sine ønsker om innbetaling av frigivelsesgebyr på beløpet? Så kommer ekstra omkostninger de ikke husket på å nevne i første omgang. Alt må du forskuttere, selvsagt, men det er jo så mye igjen. Keep us posted.... Vi vil ha båt donasjon! Vi vil ha båtdonasjon! :clap: Jeg er en hedersmann og et godt menneske, Propell1. Som sagt donerer jeg gummibåten vår så raskt gevinsten står på konto. Burde ikke ta lang tid før papirarbeidet er på plass. Måtte bare legge ut 1500,- GB£ i saksbehandlingsgebyr, men det er jo OK så lenge jeg får igjen 2.500.000,- hvert øyeblikk. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lanber Svart 7.September.2017 Del på Facebook Svart 7.September.2017 Vi bestiller den lille søsteren Sirius 310DS. Lik løsning men krympet 2 hakk, inkludert prisen Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 7.September.2017 Del på Facebook Svart 7.September.2017 gratulerer. håper å få se noen bilder når skutas overtas! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Barbaria Svart 8.September.2017 Del på Facebook Svart 8.September.2017 Den verktøykassa kunne jeg tenke meg, er den å få kjøpt ferdig? Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Arne Henriksen Svart 31.Mars.2019 Del på Facebook Svart 31.Mars.2019 Ble sittende å se på en video som jeg hadde glippa på tidligere, fra byggeprosessen av Sirius 40. Slutter aldri å imponere - Torsten har virkelig tatt den helt ut når det gjelder over-engineering, kvalitet og grundighet. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.