Jump to content

noen som fikk sett nærmere på Sirius 40DS i helgens Båtutstilling?

yfr

Recommended Posts

Når pengene er på konto kan jeg donere gummibåten vår til BP. Er det OK, eller hadde du sett for deg noe større/bedre/dyrere? Båt er båt, vet du...  :giggle:

Alle ting monner... Men siden du spør: Du vil definitivt bli bedømt på grunnlag av raushet, ikke nominell kroneverdi... Alt er som kjent relativt!

...Så hva blir det til ?!! Hva har du å by på? -Er du egentlig et godt menneske??? :lol:  -Men først har du min medfølelse før pengene står på konto :saint:

-Har de fortaslt deg om sine ønsker om innbetaling av frigivelsesgebyr på beløpet? Så kommer ekstra :giggle:  omkostninger de ikke husket på å nevne i første omgang. Alt må du forskuttere, selvsagt, men det er jo så mye igjen.

Keep us posted.... Vi vil ha båt donasjon! Vi vil ha båtdonasjon!  :clap: :clap: :clap::rolleyes::wink:

Redigert av Propell1 (see edit history)

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Alle ting monner... Men siden du spør: Du vil definitivt bli bedømt på grunnlag av raushet, ikke nominell kroneverdi... Alt er som kjent relativt!

...Så hva blir det til ?!! Hva har du å by på? -Er du egentlig et godt menneske??? :lol:  -Men først har du min medfølelse før pengene står på konto :saint:

-Har de fortaslt deg om sine ønsker om innbetaling av frigivelsesgebyr på beløpet? Så kommer ekstra :giggle:  omkostninger de ikke husket på å nevne i første omgang. Alt må du forskuttere, selvsagt, men det er jo så mye igjen.

Keep us posted.... Vi vil ha båt donasjon! Vi vil ha båtdonasjon!  :clap: :clap: :clap::rolleyes::wink:

Jeg er en hedersmann og et godt menneske, Propell1. Som sagt donerer jeg gummibåten vår så raskt gevinsten står på konto. Burde ikke ta lang tid før papirarbeidet er på plass. Måtte bare legge ut 1500,- GB£ i saksbehandlingsgebyr, men det er jo OK så lenge jeg får igjen 2.500.000,- hvert øyeblikk. :giggle:

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

• 1 år senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...