bilo3 Startet 9.September.2015 Del på Facebook Startet 9.September.2015 Hei ! Jeg har fått tilbud om å overta en Uttern 4200 fra begynnelsen av 90-tallet. Den er stort sett i orden, men trenger litt småreparasjoner her og der. Hvordan er kvaliteten på disse båtene ? Er de stødige i vannet ? Hvor stor motor takler de ? Lang eller kort stamme ? Osv osv... Jeg har en 20hk Mariner fra midt på 80-tallet. Blir denne for stor til båten tror dere ? Mange spørsmål på en gang her, og jeg håper på mange gode svar :) Sitér dette innlegget Link to post
bilo3 Svart 16.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2015 Ingen ? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.September.2015 Del på Facebook Svart 16.September.2015 (redigert) neppe så vanlig her til lands, men ser jo ut som noe tilsvarende Rana-Plast / Askeladden 14. Maks anbefalt motor 15 hk iflg boat.no , 20hk går sikkert greit det også om du styrer gassen med fornuft. Sikkert mer info å finne på svenske sider..? Redigert 16.September.2015 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
bilo3 Svart 29.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2015 Takk for svar. Blir antageligvis å montere en yamaha 8hk, eller en yamaha 15hk på denne. Det blir nok bra. Må vel kanskje legge ut en oppussingstråd her ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.