Coasthunter430 Startet 15.September.2015 Del på Facebook Startet 15.September.2015 Må propell akslingen ut for å skifte gir roden på denne motoren? Er det noen som vet? Oversiktstegning (item 56 på bildet): http://www.boats.net/parts/search/Yamaha/Outboard/1992/15MSHQ/LOWER%20DRIVE%201/parts.html Jeg ser nr 58 (hvit teflon foring) som er skrudd i huset med en skrue. Jeg har trøbbel med oljelekkasje fra girhuset (og vann inn). Fra før er oljetetninger (2 stk nr 27) på driv aksling byttet. Jeg hadde håpet å slippe å demontere propell akslingen på dette gamle rælet Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 15.September.2015 Del på Facebook Svart 15.September.2015 Jeg mener det er 58 som holder den på plass, ja. Bare sørg for å ha huset litt bikket mot enden med propellaksling ned, slik at ikke pinnen (43) faller ut. Sitér dette innlegget Link to post
Coasthunter430 Svart 15.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2015 Takker for svar. Får bestille deler Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 15.September.2015 Del på Facebook Svart 15.September.2015 Du har jo noen O-ringer (52) og simmerringer (51) også. Men du har vel feil sprengskisse, dette ser ut som 9,9/15 hk.....? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.