karlbru Startet 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2015 Hei igjen gode båtvenner. Et lite spørsmål. Noen som kan anbefale ei vifte for å ha på innsida av frontruta på båten min? Jeg har en Quicksilver 755 PH og er plaga av dugg når vi er ute på båttur. Helst når hele familien er med. Jeg har en flott Wallas ombord men ikke alltid det trengs varme i båten og utblåsinga er bak i cockpit. Har prøvd et par 12vdc småvifter, men det er bare sarv og jeg ønsker noe som funker Et eller annet tips mottaes med takk ? Mvh Karl L. Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 På bilcross bilene smører vi zalo på ruta for p hindre dogg, eller Statoil sine anti dugg kluter om viftene svikter deg ;) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 Har også kjørt zalotrikset i noen år. Fungerer fint det. Og polering av rutene på utsiden så blir det så bra atte :-) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 Er det ren zalo, eller zalovann? Sitér dette innlegget Link to post
geirmund Svart 7.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2015 Har samme problemet på Anna, så eg må følge denne for gode råd Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Å ha rene glass er første bud. Da er microfiber det beste alternativet. Deretter kan man enten gni inn glasset med ren Zalo for å forhindre dugg, men synes ofte dette blir noe klin. Jeg brukte eddik, og det fungerer også veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Har også brukt Zalo, fungerer forsåvidt greit det. Men eddik var nytt, det skal jeg jammen teste. Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Jeg kjøpte ei vifte fra ebay til 50 kr. Det virka bra helt til kontakten tok fyr Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Jon-Kåre Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 På Busteren er det inntak fremfor skjermen og utblåsninga dyser innenfor. Funker som f.. Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.