Komodo
Ahh, se der du! Mange takk for den Bruflaat
Den sier jo mye mer enn hva som framkommer på hjemmesiden til Sola Shipping. Men det er allikevel en info som mangler (slik jeg leser det). I utklippet du har limt inn tyder jeg det slik at maks tid før overmaling er 7 dager, men hvis man skal overmale med det 117 er det ingen makstid. Så langt alt vel. Men der framkommer ingenting om mattsliping mellom strøkene. Tabellen er uansett mye mer detaljert, så jeg holder en knapp på å stole på den. Det er ganske stort avvik mellom min. tid for neste strøk (7 timer Sola S. sin tabell, og 18 timer i den engelske), men det kan jo også ha med filmtykkelsen å gjøre. Med så lave utetemperaturer som vi har nå om dagen tror jeg ikke det med makstid er så mye å bry seg om uansett. Når det gjelder min.tid så virker det som om det bare er å kjenne på malingen at den er tørr nok til å overmales. Tror egentlig ikke det er verre enn det.
Lagt til:
Joda, jeg koser meg når jeg holder på Men jeg begynner å bli forsynt med sliping nå, så det skal bli godt å komme videre med innvendig arbeid snart. Hele greia begynner å dra litt vel mye ut i tid nå