Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Har ventet spent på hvordan en idèrik og løsningsorientert mann som du ville gjøre dette, og

dette ble helt klart et bedre feste enn det orginale.

(Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor de har brukt støpt rør.)

Jeg har ikke tilgang til sveiseutstyr, dreiebenk osv, men ser at det er mulig å få til noe lignende ved å benytte et feste fra Hobbyfisher teinehalere.

Fikk ideen nå etter å ha lest gjennom den flott dokumenterte ombyggingen av din haler.

Takker for ideen :)

Må få sjekket at røret på Northliften passer i Hobbyfisher sitt feste.

Hobbyfisher.PNG

Jannmar

Jannmar

Har ventet spent på hvordan en idèrik og løsningsorientert mann som du ville gjøre dette, og

dette ble helt klart et bedre feste enn det orginale.

(Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor de har brukt støpt rør.)

Jeg har ikke tilgang til sveiseutstyr, dreiebenk osv, men ser at det er mulig å få til noe lignende ved å benytte et feste fra Hobbyfisher teinehalere.

Fikk ideen nå etter å ha lest gjennom den flott dokumenterte ombyggingen av din haler.

Hobbyfisher.PNG

Jannmar

Jannmar

Dette ble helt klart et bedre feste enn orginalt.

Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor de har brukt støpt rør.

Fikk ideen nå etter å ha lest gjennom din flott dokumenterte ombyggingen av din haler.

Hobbyfisher.PNG

Jannmar

Jannmar

Dette ble helt klart et bedre feste enn orginalt.

Skjønner i det hele tatt ikke hvorfor de har brukt støpt rør.

Fikk ideen nå etter å ha lest gjennom din flott dokumenterte ombyggingen av din haler.

Hobbyfisher.PNG

• Create New...