Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

ivar skrev 4 minutter siden:

tror jeg ville gått for samme stigning først.  2" opp blir nok for tungt for ditt varierte bruk tenker jeg 

Og så se hvordan det funker. Gir den det ekstra grepet du trenger for å løfte baugen, flott.  Om ikke, senk en tomme, om - eller når du får ånden over deg 

Jeg tror han mente at alternativet var 2" ned. Men det blir jo alfor lett. Husker ikke åssen det var med 3 blads alu i forhold til 4 blads på sparket. Det står et eller annet sted. Men i dette tilfellet er det jo uansett greit å gå ned noen hundre rpm.

Teerex

Teerex

ivar skrev 1 minutt siden:

tror jeg ville gått for samme stigning først.  2" opp blir nok for tungt for ditt varierte bruk tenker jeg 

Og så se hvordan det funker. Gir den det ekstra grepet du trenger for å løfte baugen, flott.  Om ikke, senk en tomme, om - eller når du får ånden over deg 

Jeg tror han mente at alternativet var 2" ned. Men det blir jo alfor lett. Husker ikke åssen det var med 3 blads alu i forhold til 4 blads på sparket.

Det står et eller annet sted. Men i dette tilfellet er det jo uansett greit å gå ned noen hundre rpm.

• Create New...