Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

pipe skrev 17 minutter siden:

På krona det samme som Sønnak SN 600 koster hos min lokale batteripusher.
Ikke rart jeg er sjeldnere og sjeldnere på BT når man får merkevarer til Østen pris andre steder

Ja men Sønnak er nok ikke helt hva Sønnak var i gamle dager. 

Og BT gir 4 års garanti på disse batteriene. Så det er ikke nødvendigvis en naturlov at Sønnak nå er bedre enn BT.

Billige kvalitetsbatterier tror jeg egentlig at man må lete lenge etter.

BT har nok også funnet ut at på batterier er det ikke gunstig å selge billig for enhver pris.  BT har nok bra omsetning på disse batteriene allikevel.

Men det kan jo være greit å støtte den lokale batteripusheren også da.

Det eneste jeg ikke handler på BT er elverktøy og batteriverktøy. Der er det mere fristende å gå for et av kvalitetsmerkene som jo ofte er på tilbud her og der. Unntaket er Biltemas borhammer/meiselhammer o.l. som er helt greie kjøp.

Teerex

Teerex

pipe skrev 8 minutter siden:

På krona det samme som Sønnak SN 600 koster hos min lokale batteripusher.
Ikke rart jeg er sjeldnere og sjeldnere på BT når man får merkevarer til Østen pris andre steder

Ja men Sønnak er nok ikke helt hva Sønnak var i gamle dager. 

Og BT gir 4 års garanti på disse batteriene. Så det er ikke nødvendigvis en naturlov at Sønnak nå er bedre enn BT.

Billige kvalitetsbatterier tror jeg egentlig at man må lete lenge etter.

BT har nok også funnet ut at på batterier er det ikke gunstig å selge billig for enhver pris.  BT har nok bra omsetning på disse batteriene allikevel.

Men det kan jo være greit å støtte den lokale batteripusheren også da.

Det eneste jeg ikke handler på BT er elverktøy og batteriverktøy. Der er det mere fristende å gå for et av kvalitetsmerkene som jo ofte er på tilbud her og der. Unntaket er Biltemas meiselhammere o.l. som er helt greie kjøp.

• Create New...