Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Hei @Eskimo, og velkommen til Baatplassen :thumbsup: 

Veldig hyggelig at du satt pris på å lese om Dracoen som ble jolle. Ønsker et godt nytt år til deg også, og det gjelder selvsagt @Fuglen, @Lunde14, og alle andre som har vært innom her :smiley:

I går tømte jeg båten for krepseteiner og tau, så denne uka har jeg tenkt å ta den på land for litt vask og vedlikehold. Det er vel greit å få tatt en service på motoren også i samme farta.

20200112_160326.jpg.ad853f4e8cf030d374a18e9edfcf0d08.jpg

Ps: Også hyggelig å se at vi får flere medlemmer fra det store utland. Regner med at du er dansk, selv om du var på vei til Grønland? Men det er vel en del på Grønland som også snakker dansk?

Komodo

Komodo

Veldig hyggelig at du satt pris på å lese om Dracoen som ble jolle. Ønsker et godt nytt år til deg også, og det gjelder selvsagt @Fuglen, @Lunde14, og alle andre som har vært innom her :smiley:

I går tømte jeg båten for krepseteiner og tau, så denne uka har jeg tenkt å ta den på land for litt vask og vedlikehold. Det er vel greit å få tatt en service på motoren også i samme farta.

20200112_160326.jpg.ad853f4e8cf030d374a18e9edfcf0d08.jpg

Komodo

Komodo

• Create New...