Fremad Startet 15.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2015 Noen som har erfaring med denne AIS transponderen? koster 365 USD ink frakt med DHL i fra Kina Mangler vel bare egen VHF antenne så skulle den bli komplett(?) Matsutec HP-33A 4.3" marine GPS AIS transponder Sitér dette innlegget Link to post
waterboyen Svart 17.April.2016 Link til dette innlegget Svart 17.April.2016 Kjøpte du denne? Sitér dette innlegget Link to post
Fremad Svart 22.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 nei (ikke ennå) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 Jeg har kjøpt en slik (kjøpte den personlig i Kina så slapp frakt og moms). Men har enda ikke gjort annet enn å se på den så har ikke andre erfaringer enn at opplevde ytre kvalitet virker å være helt greit, dog med et litt gammelmodig preg. Jeg har tidligere også kjøpt en kartplotter fra Kina (et annet merke, husker ikke i farten navnet) og denne utpeker seg med treg software og lite brukervennlige menyer. Sitér dette innlegget Link to post
Fremad Svart 12.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Da fikk jeg denne levert med DHL i dag . Bare å koble på en egen VHF antenne så er det komplett. Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 (redigert) Du trenger kanskje et CE-sertifikat for å få den registrert: http://www.hisse-et-oh.com/system/assets/000/093/716/original/HP-33-HP-33A_CE_Certificater.pdf http://www.nkom.no/fritid/frekvenser/frekvenser/regelverk-for-maritimt-utstyr Redigert 12.Mai.2016 av shipahoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fremad Svart 12.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Se bilde. Den er CE merker Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 Tenkte Telenor Kystradio kunne finne på å spørre deg om dokumentasjon på CE-merkingen siden du er "importør". Du kan i tilfelle gi de sertifikatet jeg lenket til. Venter spent på at du får testet den i praksis Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2016 CE=China Export Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Della Svart 21.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2016 Fremad, har du fått testet denne enda? evt noen andre...? Sitér dette innlegget Link to post
Fremad Svart 30.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Hei Har montert og testet den ja Virker fint Sitér dette innlegget Link to post
Della Svart 30.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2016 Mange takk, da blir det nok bestilling etter ferien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.