glalaksen Startet 16.Oktober.2015 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2015 Har et to tonns rapp spill og en gammel rapp hjelpemann. I dag er det sånn at jeg må stoppe og starte dem hver for seg, og justere hendelen på hjelpemannen for å avpasse farten opp mot spillet. Det jeg ønsker meg er at hjelpemannen starter og stopper når jeg kjører spillet og så ha en reguleringskrue på hjelpemannen slik at jeg kan finjustere den slik at den følger farten til spillet. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kobler dette så blir jeg veldig glad. Sitér dette innlegget Link to post
kleppe9 Svart 16.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
kleppe9 Svart 16.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2015 Kobler du T-stykke på hver av uttakene på styrehendelen slik at spill og hjelemann går uavhengig av hverandre så kan du sette på regulator til oljemengen på hjelpemannen uten at det går ut over spillet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.